همه فن حريف
همه چيز در يك سايت،هرچي كه بخواي
درباره وبلاگ


سلام به شما همراهان خوب "ميكس تو ميكس". هدف از ايجاد اين وبگاه صرفاً به خاطر شما خوبان بوده تا با مراجعه به اين وبلاگ بتوانيد به هرچيزي كه نياز داريد و يا به دنبالش هستيد خيلي سريع و راحت به آن دست یابید و از آنها استفاده كنيد و از همه مهم تر اینکه صرفه جوئی در وقت و زمان شماست.
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

بدون شک خداوند در برابر فرشتگان خود به خلق انسان هايي که عليرغم مواجهه با سختي ها و مشکلات فراوان بر ايمان و باورهاي خود پابرجا مانده و راه رسيدن به قلل مرتفع موفقيت را مي پيمايند ، مي بالد.
ماجرايي که مي خوانيد ، داستان واقعي زندگي يکي از همين انسانهاست که در تلاطم امواج زندگي نه تنها اميد خود را از دست نمي دهد بلکه مصصم تر از گذشته به تلاش خود براي رسيدن به آرزوهايش ادامه مي دهد.

شايد به جرأت بتوان گفت : مينو گوهري صاحب سايت کانون آگهي و تبليغاتي پارسيان در حال حاضر ثروتمندترين دختر جوان ايراني است ، درآمد ساليانه دانشجوي 24 ساله رشته مديريت يکي از دانشگاه هاي علمي کاربردي ايران ، اکنون بالغ بر 3 ميليون دلار است . وي علاوه بر تحصيل در رشته مديريت ، در فعاليتهاي انسان دوستانه فراواني نيز شرکت مي نمايد و مطابق وصيت پدرش يک چهارم از درآمد ماهيانه خود را به اين امر اختصاص مي دهد.
سايت ايشان در حال حاضر يکي از پر بيننده ترين و محبوبترين سايتهاي درج آگهي تبليغاتي در اينترنت است . شرکتهاي بسياري از جمله مايکروسافت و اپل با پيشنهادات چند ميليون دلاري خود براي خريد بخشي از سهام وب سايت ايشان جهت گسترش دامنه فعاليتهاي آن در خاورميانه ، اعلام آمادگي نموده اند.

براي مطالعه بيشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 170
بازدید کل : 96761
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

این صفحه را به اشتراک بگذارید
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools
خرید عینک آفتابی ویفری Website health for iranian-professionals.com Website health for iranian-professionals.com iranian-professionals.com-Google pagerank,alexa rank,Competitor